F
  • 001
  • 002

 

Wellness als toeristische blikvanger


 

 

Wellness is in. Hotels geven echter een eigen interpretatie en inhoud aan het fenomeen en dat geldt ook voor de prijssetting. Het therapieaanbod en de infrastructuur verschillen van hotel tot hotel en het is dus niet meer dan normaal dat ook de prijzen verschillen. De klant baseert zich op mooie foto’s en veelbelovende informatie op hotelsites, waarvan wij weten dat zij de realiteit mooier voorstellen dan dat zij in werkelijkheid is. Soms is de behandeling in de hotelprijs inbegrepen, soms moet voor elke behandeling apart worden betaald omdat die wordt uitgevoerd door op zelfstandige basis werkende therapeuten. Voor het gebruik van de infrastructuur betalen zij een fee aan het hotel. De klant heeft daar geen weet van, en een en ander kan aanleiding geven tot misverstanden en irritatie. Wellness doet goed en wellness is trendy, maar het risico op ontgoochelingen is groot. Daarom selecteren wij gespecialiseerde huizen met wie we op basis van de reële verwachtingen van de klant een wellnessvakantie op maat samenstellen, die ook rekening houdt met het budget. Succes verzekerd. Global Contacts beschikt over een wereldwijd netwerk van wellnesshotels en is daarom uw aangewezen partner. Op onze website vindt U een selectie van ons aanbod, contacteer ons vrijblijvend voor meer inlichtingen en prijzen.

Uw Global Contacts wellness consulente: Claire Goossens!